خرید شلوار زنانه کد 1 


قیمت : 140000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی شلوار زنانه کد 1 


قیمت شلوار زنانه کد 1 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار زنانه کد 1


 



 


انتخابی راحت و کاربردی

بدیهی است که شلوار برای همه مردم لباسی کاربردی است و از بدو تولد تا سنین بالا جزو پوشاک اصلی آدمیان محسوب می‌شود. این لباس آنقدر تنوع بالایی در فرم و مدل پیدا کرده است که به راحتی می‌توان بوسیله آن استایلی خاص و متفاوت را برای خود ساخت. امروزه اکثر افراد در پوشش روزمره خود از شلوار استفاده می‌کنند و این پوشش بر حسب فصل یا موقعیت گاها به دامن یا شلوارک تغییر پیدا می‌کند. شلوار زنانه کد 1 در زمره شلوارهای روزمره قرار می‌گیرد. خالی از لطف نیست که چند ویژگی مهم را در انتخاب لباس روزمره بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را در خرید آن داشته باشیم. نکته اول در خرید پوشاک روزمره بررسی راحتی و جنس آن‌هاست. از آنجا که این نوع از لباس‌ها معمولا زیاد و طولانی مدت پوشیده می‌شوند نباید خیلی چسبان، تنگ و دارای جنس زبر یا آزاردهنده باشند. کمر کشی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شلوار روزمره است و در غیر این صورت شلوار باید در سایز درست انتخاب شود تا در صورت وجود زیپ و دکمه به شکم فشار نیاورد. نکته دیگر که می‌تواند در انتخاب لباس روزمره مهم باشد رنگ آن است، بهتر است برای کاربرد بیشتر این البسه آن‌ها را در رنگ‌های خنثی و یا اصلی بخریم تا بتوانیم بی دغدغه و به سادگی آن را با اکثر لباس‌های دیگر خود ست کرده و استفاده کنیم.

ظاهر لباس

این شلوار فرمی نسبتا جذب دارد، این فرم از شلوارهای روزمره بهترین انتخاب برای پوشش در روزهای سرد یا نیمه سرد سال هستند و استایل زیبایی را همراه با بوت یا نیم بوت به وجود می‌آورند. فاق شلوار متوسط است و با داشتن کمر کشی موجب راحتی و آسایش بیشتر استفاده کننده به خصوص در استفاده طولانی مدت خواهد شد. رنگ شلوار نیز که قهوه‌ای است، رنگی کاملا پاییزه و مناسب استایل‌های فصول سرد است. این رنگ در کنار رنگ‌هایی چون کرم، آجری، نارنجی، زرشکی و ... جلوه زیبایی پیدا خواهد کرد. این شلوار دارای پارچه طرح دار با طرح بته جقه است. بته جقه از طرح‌های بسیار قدیمی و اصل ایرانی است و از آن به صورت غالب و مغلوب در هنر نگارگری (مینیاتور)، ترمه دوزی، قلمکار، زری بافی، پارچه بافی، قلم زنی، کاشی، چوب و قالی نیز استفاده می‌کنند.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


معمولا خانم‌ها در انتخاب لباس‌های روزمره خود وسواس بیشتری به خرج می‌دهند؛ چرا که راحتی و دوام و کیفیت آن‌ها برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. داشتن یک شلوار راحت و شیک برای استفاده روزمره که علاوه بر ظاهری زیبا بسیار راحت و لطیف نیز باشد می‌تواند ایده‌آل هر خانمی باشد. شلوار زنانه کد 1 با دارا بودن کمری کشی بسیار راحت است. این شلوار فاقی متوسط و فرم راسته دارد، پارچه آن نیز طرح دار و تک رنگ است. طرح روی این پارچه، طرح معروف بته جقه است. ست شدن این شلوار به واسطه طرح و رنگ خود با لباس‌های دیگر بسیار راحت خواهد بود و می‌توانید در مدت زمان کمی آن را با سایر پوشاک خود هماهنگ کنید. قد این شلوار بلند است و بواسطه طرح شیکی که دارد در میهمانی‌های عصرانه نیز قابل استفاده خواهد بود. این شلوار کیفیت پارچه و دوخت مناسبی دارد که موجب عمر طولانی و زیبایی بیشتر آن در بدن می‌شود.


 



تصاویر بیشتر


 



شلوار زنانه کد 1
شلوار زنانه کد 1



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید شلوار زنانه کد 1 ارزان , شلوار زنانه کد 1 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی شلوار زنانه کد 1 ,خرید اینترنتی شلوار زنانه کد 1, خرید شلوار زنانه کد 1 با قیمت 140000 ,خرید شلوار زنانه کد 1 فقط 140000 ,خرید Miscellaneous شلوار زنانه کد 1 ,خرید Miscellaneous با قیمت 140000,kharid شلوار زنانه کد 1, gheymat شلوار زنانه کد 1  

خرید شلوار زنانه کد 1 ارزان,شلوار زنانه کد 1 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی شلوار زنانه کد 1,خرید شلوار زنانه کد 1 با قیمت 140000,خرید شلوار زنانه کد 1 فقط 140000,خرید Miscellaneous شلوار زنانه کد 1,خرید Miscellaneous با قیمت 140000,kharid online شلوار زنانه کد 1,kharid شلوار زنانه کد 1 arzan, همه چی موجوده شلوار زنانه کد 1 خرید شلوار زنانه کد 1 قیمت : 140000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار زنانه کد 1 قیمت شلوار زنانه کد 1 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   انتخابی راحت و کاربردیبدیهی اس خرید شلوار زنانه کد 1 ارزان,شلوار زنانه کد 1 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی شلوار زنانه کد 1,خرید شلوار زنانه کد 1 با قیمت 140000,خرید شلوار زنانه کد 1 فقط 140000,خرید Miscellaneous شلوار زنانه کد 1,خرید Miscellaneous با قیمت 140000,kharid online شلوار زنانه کد 1,kharid شلوار زنانه کد 1 arzan,